我的部落格第一次拿奖了-Liebster Blog award

By MIOMIO - 8:33 AM

我的部落格拿奖了。。。。。。。。。。。。
                        我的部落格拿奖了。。。。。。。。。。。
                                                          我的部落格拿奖了。。。。。。。
连续说了三次,我很开心啊。。。。。。。
没想到自己也有这么的一天。。。。
虽然说写部落格没有很久,
但是我很开心可以有这个荣幸的到 Liebster Blog award 
在此谢谢❤ 走在寻找幸福的路上❤让我有这个荣幸的到这个奖,
第一次领奖的感觉真的很好,
就好像是你们给我的鼓励一样,
谢谢你。。。我一定会在继续努力的写部落格。。。
其实我有很多喜欢的部落格,
但是些不到那么多,
没有被提名的博友,
我还是很喜欢你们的哦。。

 Liebster is German and translates to
the English word “dearest”or” favorite”.
It’s meant for up-and-coming blogs with less than "200 followers".
Here are the rules:
* Thanks your Liebster Blog Award presenter on your blog.
* Link back to the blogger who presented the award to you.
* Copy and paste the blog award on your blog.
* Present the Liebster Blog Award to 5 blogs of 200 followers or less who you feel deserve to be noticed. (Some say just 3 or more blogs of less than 200 followers each).
* Let them know they have been chosen by leaving a comment at their blog.

我也把这个奖项再送给以下的5位朋友 :



  • Share:

You Might Also Like

5 Miomio留言区

  1. 其实你真的是个很棒的部落格,我很期待以后还可以在这里看你写你怀孕,生小孩,陪孩子长大的故事。我们住在同一个城市里,虽然没有见过面,却可以这样在部落格里面一起成长,一起分享,真的很棒!
    亚庇的部落客很少也,所以我特别珍惜哦!

    ReplyDelete
  2. 今天才来这里看看,谢谢你们哦。。很高兴又这个机会得到这个奖。。

    ReplyDelete

请不要就这样飘过哦~

谢谢你的留言,
给我更多的动力写文,
感恩。 (^_^)

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Powered by Blogger.

Liebster Blog award

Liebster Blog award
Liebster Blog award

Instagram Picture